Views
99 000
A day in my life 🤍| මාසෙකට පස්සේ අලුත් design එකක් මගේ Brand එකේ🥹👗| දවසම මොකද වුනේ🧐 #dayvlog #dilki
රු 200 ඉදන් Temu එකෙන් මම ගත්ත දෙවල් 😱🧡| Coffee Mashing එක නම් මරු🌝| Unboxing video #dilkinadeera
A Day in my life 🍃| පළවෙනි පාරට මෙහෙම දැක්කේ🥹| තවත් ලස්සන දවසක් මගේ ♥️| කකුල left🥲 #dayvlog
පළවෙනි පාරට නුවර ගියා තනියම💗🥹 | තනියම නුවර ගියේ ඇයි?🫣 | Day in my life 🌸 #dayinmylife #dilkinadeera