Views
42 000
A day in my life 🤍| මාසෙකට පස්සේ අලුත් design එකක් මගේ Brand එකේ🥹👗| දවසම මොකද වුනේ🧐 #dayvlog #dilki
රු 200 ඉදන් Temu එකෙන් මම ගත්ත දෙවල් 😱🧡| Coffee Mashing එක නම් මරු🌝| Unboxing video #dilkinadeera
ඩෙංගුවා නිසා net එකක් දාන්න වුනා🥲| A Day in my life🌸| Tobby ට අවුරුදු 7ක්🥹 #dilkinadeera #dayvlog
පළවෙනි පාරට නුවර ගියා තනියම💗🥹 | තනියම නුවර ගියේ ඇයි?🫣 | Day in my life 🌸 #dayinmylife #dilkinadeera