Views
219 000
පැය 03න් කරපු මගේ 17වැනි Birthday Shoot එක😱| My 17th Birthday Shoot💗|Vidusha N Janushi😍
ඇත්තටම Accident වුනාද? නැත්නම් Health Issue එකක්ද?😱|ඔයාටත් සෙම තියෙනවද?|Sinusitis+Septoplasty|
පැය 2න් Practice කරලා දීපු Surprise Dance එක😱|එයාලා ගොඩක් පුදුම වුනා🫣|හිතපු විදිහටම Dance කරා💝|V & J
මම දාපු 1st Temu Order එක🫣අයියට මුකුත් නෑ😁හොඳම යාළුවා එක්ක Unpack කරා🧡|Temu|Vidusha N Janushi